21 Ocak 2010 Perşembe

ENRIQUE IGLESIAS - IT MUST BE LOVE ÇEVİRİ 2010


ENRIQUE IGLESIAS - IT MUST BE LOVE



Do you know you control every single breath I take
Aldığım her bir nefesi senin kontrol ettiğini biliyor musun?
You can see through my soul, I feel it in the love we make
Ruhumu görebilirsin, Aşkımızda bunu hissediyorum

And I try to find a place where I can hide yeah
Ve saklanabileceğim bir yer bulmaya çalışıyorum evet
But every time I try to fight the feeling it takes over me
Ama herzaman benden çalan hislerle kavga etmeyi deniyorum

It must be love baby coz it's killing me looking in your eyes
Bu aşk olmalı bebeğim çünkü gözlerine baktığımda beni öldürüyor
It must be love coz every time you walk away I just fall apart
Bu aşk olmalı çünkü her uzağa gittiğinde ayrı düşüyorum

And I don't know what it is, but I feel I'm in too deep
Ve bunun ne olduğunu bilmiyorum, ama çok derinde olduğumu hissediyorum
No, I don't know what it is, it must be love
Hayır, bunun ne olduğunu bilmiyorum, bu aşk olmalı
Yeah, it must be love
Evet, bu aşk olmalı

When we talk you can read every word inside my head
Konuştuğumuz zaman aklımdaki her kelimeyi okuyabilirsin
Like you know what I need, and I can’t imagine anywhere
Tıpkı neye ihtiyacım olduğunu bilmen gibi, ve hiçbiyeri hayal edemiyorum
I ‘d wanna be then right here with you baby, next to me
Sonra tam burda seninle birlikte olmak isterdim,benim yanımda
Why can’t you see I try to fight the feeling, but I do believe
Neden duygularla savaştığımı göremiyorsun, ama inanıyorum


It must be love baby coz it's killing me looking in your eyes
Bu aşk olmalı bebeğim çünkü gözlerine baktığımda beni öldürüyor
It must be love coz every time you walk away I just fall apart
Bu aşk olmalı çünkü her uzağa gittiğinde ayrı düşüyorum



ceviren:znt

1 yorum: