16 Mayıs 2009 Cumartesi

ARASH FT HELENA - PURE LOVE ÇEVİRİ


PURE LOVE - MASUM AŞK

This was just meant to be
Bu sadece olmak demekti
You are coming back to me
Bana geri dönüyorsun
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk

Mikham to vaghty khaby
Kenareh to beshinam
Ageh yeh vaght khabam bord
Baz khabeh toro bebinam
Uyuduğun zaman istiyorum ki
Yanında oturayım
Birden uyursam eğer
Yine senin rüyanı göreğim


Atreh nafashayeh to
Beh tanam bepicheh
Kash bedoony
Keh zendegy bito hicheh
Nefesinin kokusu
Vücuduma dolaşsın
Keşke bilsen
Ki sensiz yaşam hiç sayılır

This was just meant to be
Bu sadece olmak demekti
You are coming back to me
Bana geri dönüyorsun
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk

I know you are more afraid
Daha çok korktuğunu biliyorum
Then i'll say i will wait
Öyleyse bekleyeceğimi söyleyeceğim
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk

Mikham tane ghashangeto
To baghalam begiram
Begam ageh nabashi
Karam tamoomeo
Bedooneh to mimiram
İstiyorum ki güzel tenini
Kucağıma alayım
Söyleyim ki eğer olmazsan
Benim işim biter
Sensiz ölürüm


Mikham labato roo labam
Bezary ta hamisheh
Begam keh zendegy digeh
Bedooneh to nemisheh
İstiyorum ki dudaklarını dudaklarımın üzerine
Sonsuza kadar koyasın
Söyleyim ki yaşamak artık
Sensiz olmaz

This was just meant to be
Bu sadece olmak demekti
You are coming back to me
Bana geri dönüyorsun
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk

İ know you are more afraid
Daha çok korktuğunu biliyorum
Then i'll say i will wait
Öyleyse bekleyeceğimi söyleyeceğim
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk

Ba ra la la la la ba la la la
The moon smells it all
Ay tamamen böyle kokuyor
Ba ra la la la la ba la la la
'Cause this is pure love
Çünkü bu masum aşk
Ba ra la la la la ba la la la
The moon smells it all
Ay tamammen böyle kokuyor
Ba ra la la la la ba la la la
'Cause this is pure love
Çünkü bu masum aşk

To nistio ta abad
Bito delam migireh
Amma zamooneh migeh
Keh digeh kheili direh
Sonsuza kadar yoksun
Sensiz kalbim tutuluyor
Ama yaşam
Artık çok geç olduğunu söylüyor

This was just meant to be
Bu sadece olmak demekti
You are coming back to me
Bana geri dönüyorsun
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk
'Cause, this is pure love
Çünkü bu masum aşk
Ba ra la la la la ba la la la
The moon smells it all
Ay tamamen böyle kokuyor
Ba ra la la la la ba la la la
'Cause this is pure love
Çünkü bu masum aşk
Ba ra la la la la ba la la la
The moon smells it all
Ay tamamen böyle kokuyor
Ba ra la la la la ba la la la
'Cause this is pure love
Çünkü bu masum aşk


ceviren : znt
[farsça çeviri kısımları alıntıdır]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder