4 Ağustos 2013 Pazar

ONE LAST GOODBYE - ANATHEMA TÜRKÇE ÇEVİRİ



ONE LAST GOODBYE  -  SON BİR VEDA


How I needed you
Sana nasıl ihtiyacım vardı
How I grieve, now you're gone
Gittiğinde ne kadar üzülmüştüm
In my dreams I see you
Rüyalarımda seni görüyorum
I awake so alone
Çok yalnız uyanıyorum

I know you didn't want to leave
Biliyorum ki sen de gitmek istemedin
Your heart yearned to stay
Kalbin kalmaya teşneydi
But the strength I always loved in you
Ama daima aşık olduğum sendeki o güç
Finally gave way
Sonunda boyun eğdi

Somehow I knew you would leave me this way
Her nasılsa benden bu şekilde ayrılacağını biliyordum
Somehow I knew you could never never stay
Her nasılsa asla ve asla kalamayacağını biliyordum
And in the early morning light
Ve sabah aydınlanırken
After a silent peaceful night
Sessiz, sakin bir gecenin ardından
You took my heart away
Kalbimi uzaklara götürdün
And my being
Ve benliğimi

In my dreams I can see you
Rüyalarımda seni görebiliyorum
I can tell you how I feel
Sana nasıl hissettiğimi anlatabiliyorum
In my dreams I can hold you
Rüyalarımda seni tutabiliyorum
And it feels so real
Ve o kadar gerçek hissettiriyor ki

I still feel the pain
Hala acısını hissediyorum
I still feel your love
Hala aşkını hissediyorum
I still feel the pain
Hala acısını hissediyorum
I still feel your love
Hala aşkını hissediyorum

And somehow I knew you would leave me this way
Ve her nasılsa benden bu şekilde ayrılacağını biliyordum
And somehow I knew you could never never stay
Ve her nasılsa asla ve asla kalamayacağını biliyordum
And in the early morning light
Ve sabah aydınlanırken
After a silent peaceful night
Sessiz, sakin bir gecenin ardından
You took my heart away
Kalbimi uzaklara götürdün
Oh I wish, I wish you could have stayed
Keşke, keşke kalabilseydin.

ceviren:znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder