10 Eylül 2009 Perşembe

ENRIQUE IGLESIAS - RHYTHM DIVINE ÇEVİRİ






Enrique Iglesias - Rhythm Divine
Found at bee mp3 search engine



RHYTHM DIVINE - MÜKEMMEL RİTİM
enrique iglesias

From the coast of Ipanema
İpanema kıyısından
To the Island of Capri
Capri adasına
All the way to Kuala Lumpur
Kuala lumpura bütün yollar
I will follow you wherever you may be
Nerde olursan ol seni takip edeceğim
From the moment, I first saw you
Seni ilk gördüğüm anden beri
Knew my heart could not be free
Anladım kalbim boş olamazdı
Have to hold you in my arms now
Seni kollarımda tutmak zorundayım şimdi
There can never be another for me
Ora asla diğeri olamaz benim için

All I need is
Tüm ihtiyacım
THE RHYTHM DIVINE
Mükemmel ritim
Lost in the music
Müzikte kayboldum
Your heart will be mine
Kalbin benim olacak
All I need is
Tüm ihtiyacım
To look in your eyes
Gözlerinin içine bakmak
Viva la musica
Say you´ll be mine
Benim olacağın söyle

Can you feel the heat of passion
Tutkunun sıcaklığını hissedebiliyor musun?
Can you taste our love´s sweet wine
Aşkımızın tatlı şarabını tadabiliyor musun?
Join the dance and let it happen
Dansa katıl ve oluşuna bırak
Put tomorrow cares right out of your mind
Yarın endişesini kafandan dışarı koy
As the music draws you closer
Müziğin seni yakına çizdiği kadar
And you fall under my spell
Ve beni büyüledin
I will catch you
Seni yakalayacağım
In my arms now
Şimdi kollarımda
Where the night can take us no one can tell
Gecenin bizi götüremediği kimsenin anlatamadığı yerde


All I need is
Tüm ihtiyacım
THE RHYTHM DIVINE
Mükemmel ritim
Lost in the music
Müzikte kayboldum
Your heart will be mine
Kalbin benim olacak
All I need is
Tüm ihtiyacım
To look in your eyes
Gözlerinin içine bakmak
Viva la musica
Say you´ll be mine
Benim olacağın söyle


Gotta have this feeling forever
Sonsuza dek bu duygulara sahip olmalıyım
Gotta live this moment together
Bu anı beraber yaşamalıyız
Nothing else matters
Başka hiç bir sorun yok
Just you and the night
Sadece sen ve gece
Follow on the wings of desire
İsteğin kanatlarını izle
Now the rhythm's taking you higher
Şimdi ritim seni daha yükseğe götürür
No one can stop us from having it all
Kimse bunlara sahip olmadan durduramaz bizi

You are my heart......you are my soul
Sen benim kalbimsin..sen benim canımsın

All I need is
Tüm ihtiyacım
THE RHYTHM DIVINE
Mükemmel ritim
Lost in the music
Müzikte kayboldum
Your heart will be mine
Kalbin benim olacak
All I need is
Tüm ihtiyacım
To look in your eyes
Gözlerinin içine bakmak
Viva la musica
Say you´ll be mine
Benim olacağın söyle



Can you feel the rhythm?
Ritmi hissedebiliyor musun?
Can you feel the rhythm?
Ritmi hissedebiliyor musun?
Can you feel the rhythm?
Ritmi hissedebiliyor musun?
Burning thru.....Burning thru
Yanana kadar..yanana kadar


ceviren : znt

1 yorum: