16 Mayıs 2009 Cumartesi

BEYONCE - HALO ÇEVİRİ


Beyonce Halo

--------------------------------------------------------------------------------

Remember those walls I built
İnşa attiğim şu duvarları unutma
Well, baby they’re tumbling down
Evet, bebeğim onlar yıkılıyor
And they didn’t even put up a fight
Ve onlar bir kavgaya bile dayanmadılar
They didn’t even make up a sound
Ses bile çıkarmadılar
I found a way to let you in
İçerde olmana izin verecek bir yol buldum

But I never really had a doubt
Ama gerçekten hiç kuşkum yoktu
Standing in the light of your halo
Işık halkanın ışığında dururken
I got my angel now
Şimdi meleğime sahibim
It’s like I’ve been awakened
Tıpkı farkına vardığım gibi

Every rule I had you breakin’
Sen kırıkken sahip olduğum her kural
It’s the risk that I’m takin’
Aldığım risktir
I ain’t never gonna shut you out
Seni asla dışarda bırakmayacağım.
Everywhere I’m looking now
Şimdi baktığım heryerde
I'm surrounded by your embrace
Sarılışınla kuşandım
Baby I can see your halo
Bebeğim ışık halkanı görebiliyorum
You know you’re my saving grace
Tek iyi yanım olduğunu biliyorsun
You’re everything I need and more
İhtiyacım olan herşey ve fazlasısın
It’s written all over your face
Yüzünün heryerinde yazıyor


Baby I can feel your halo
Bebeğim ışık halkanı hissedebiliyorum
Pray it won’t fade away
Dua et, sönmeyecek
I can feel your halo halo halo...

Hit me like a ray of sun
Güneş ışını gibi bana vur
Burning through my darkest night
Karanlık gecemde yanarak
You’re the only one that I want
İstediğim tek şey sensin
Think I’m addicted to your light
Işığına bağımlı olduğumu düşün
I swore I’d never fall again
Yemin ederim tekrar düşmeyeceğim
But this don’t even feel like falling
Ama bu düşüş gibi bile değil
Gravity can’t forget
Yerçekimi unutamıyor


To pull me back to the ground again
Beni tekrar karaya çekmek için
Feels like I’ve been awakened
Farkında olduğumu hisset





ceviren : znt






__________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder