27 Ocak 2014 Pazartesi

ANATHEMA - LOST CONTROL ÇEVİRİ

LOST CONTROL - KAYBOLMUŞ KONTROL


Life.. has betrayed me once again
Hayat.. beni bir kez daha ihanete uğrattı
I accept that some things will never change.
Bazı şeylerin asla değişmeyeceğini kabullendim.
I've let your tiny minds magnify my agony
Minik zihninin acılarımı büyütmesine izin verdim
and it's left me with a chemical dependency for sanity.
ve  beni kimyasal bağımlılıkla bıraktı, akıl sağlığı için

Yes, I am falling... how much longer 'till I hit the ground?
Evet, düşüyorum, yere çarpmama ne kadar kaldı?
I can't tell you why I'm breaking down.
Neden parçalandığımı sana anlatamam
Do you wonder why I prefer to be alone?
Neden yalnız kalmayı seçtiğimi merak ediyor musun?
Have I really lost control?
Gerçekten kontrolü mü kaybettim?

I'm coming to an end,
Sona yaklaşıyorum
I've realized what I could have been.
Bana ne olabileceğini farkettim.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
Uyuyamıyorum ve bir nefes alıp cesur maskemin arkasına saklanıyorum,
I admit I've lost control
İtiraf ediyorum, kontrolü kaybettim
Lost control...
Kaybolmuş kontrol...

ceviri:znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder