26 Ocak 2014 Pazar

SATURNUS - ALL ALONE ÇEVİRİ

ALL ALONE - TAMAMEN YALNIZ

I'm standing here
Burda duruyorum
Watching the clouds float by
Yüzen bulutları izliyorum
Wondering why the pain never deserted me
Acının beni neden asla terk etmediğini düşünürken
The sadness, sorrow, bewilderness that never left
Hüzün, matem, hiç gitmeyen akıl karışıklığı
(...the moments of joy I never kept)
Asla koruyamadığım mutluluk anları

I'm flying away
Uzaklara uçuyorum
Holding hands with myself
Ellerimi tutuyorum kendi kendime
Sharing life with myself
Hayatı kendimle paylaşıyorum
Reaping the loneliness I've sown
Ektiğim yalnızlığı biçiyorum
In these fields I've always grown
Her zaman yetişkin olduğum şu alanlarda
Digging the blackness from my mind
Beynimdeki karanlığı kurcalıyorum
I will die all alone
Tamamen yalnız öleceğim

ceviren:znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder