25 Ocak 2014 Cumartesi

SATURNUS - LOST MY WAY ÇEVİRİ

LOST MY WAY - YOLUMU KAYBETTİM
 
A sea of hope - a sky of flame
Bir umut denizi - bir alev göğü
I cry out your name but you're only a dream
Adını haykırıyorum ama sen sadece bir hayalsin
A hope to die - always this endless pain
Ölmek için bir umut - devamlı bu bitmez acı
With an endless sigh - so endless sad
Bitmeyen bir iç çekişle - bitmez bir hüzün
So break my urse - let my heart forget
Hadi hevesimi kır - bırak da kalbim unutsun
End this dirge - these endless regrets
Bu ağıtı bitir - bu bitmez pişmanlıkları
Lost my way - blackened faith
Yolumu kaybettim - kararmış inanç
Lost my love - heart went astray - blackened faith
Aşkımı kaybettim - kalp yoldan çıktı - kararmış inanç
Lost my love - myself to blame
Aşkımı kaybettim - suçlu benim
Lost my way - blackened faith
Yolumu kaybettim - kararmış inanç
Lost my love - gaining pain
Aşkımı kaybettim - acıya varıyorum
Blackened faith - this vacant heart
Kararmış inanç - bu terk edilmiş kalp
Love astray - and hearts do fall apart
Aşk yoldan çıktı - ve kalpler ayrı düştü

The sun is et and masked night
Güneş sonsuz ve geceyi maskeledi
Vailes heavens fayer eyes
Dürüst gözler cennete saygıyla bakar
What trust is there to a light
Güvenilen şeyde bir ışık var
That so swift yes
Bu çok hızlı, evet

çeviren:znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder