12 Temmuz 2009 Pazar

ALEXANDER RYBAK - FUNNY LITTLE WORLD ÇEVİRİ



Alexander Rybak - Funny Little World
Found at bee mp3 search engine


FUNNY LITTLE WORLD - KÜÇÜK KOMİK DÜNYA

Suddenly I'm famous,
Aniden ünlü oldum
and people know my name.
Ve insanlar adımı biliyor
I've got a thousand girls just waiting,
Beni sadece bekleyen bin kız var
and there fore it's a shame
ve yazık
that my heart has been captured
Kalbim esir alındı
by your funny little smile.
Senin küçük güzel gülümsemen tarafından
And finally I'm happy,
Ve sonunda mutluyum
if only for a while.
Sadece kısa bir süre için olsada

People call me stupid,
İnsanlar bana aptal derler
for treating you like a queen.
Sana bir kraliçe gibi davrandığım için
But I don't even worry,
Ama üzülmüyorum bile
'cause you're my unforeseen
Çünkü sen benim beklenmeyenimsin
And I hope that you'll be with me,
Ve benimle olacağını umuyorum
if only in my dreams.
Sadece rüyalarımda olsada
But here you are next to me,
Ama burda sen bana en yakınsın
and you're glad, or so it seems.
Ve sen memnunsun yada öyle görünüyorsun

And I don't know for shure
Ve bilmiyorum
where this is going.
Bunun nereye gittiğini
Still I hope for more, and more.
Hala daha ve daha fazlasını umuyorum
'Cause who would know that you
Çünkü seni kim bilecekti?
would treat me like a boy,
Bana bir erkek gibi davranacaktı
and I treat you like a girl,
Ve ben sana bir kız gibi davrandım
in this funny little world.
Bu küçük komik dünyada

Don't promise me for ever,
Bana hiç söz verme
just love me day by day.
Sadece günden güne beni sev
No one knows the future,
Kimse geleceği bilemez
we're young, but that's OK.
Sorun değil henüz genciz
'Cause you'll allways be a part of me,
Çünkü daima benim bir parçam olacaksın
whatever life will bring.
Hayat ne getirirse getirsin!
And people have to bear with you,
Ve insanlar sana katlanmak zorunda
this silly song i sing.
Söylediğim bu salak şarkıda

Your boyfriends might be angry,
Erkek arkadaşların kızmış olmalıydı
my girlfriends might be blue.
Benim kızarkadaşlarım üzgün olmalıydı
But no one can deny it,
Ama kimse bunu inkar edemez
from now on I love you.
Şimdi seni sevdiğimi
I have to say it's new to me,
Söylemek zorundayım benim için yeni
this feeling in my heart.
Kalbimdeki bu hisler
Guess i've been kind of lonely,
Galiba, bir tip kimsesizdim
and you've been kind of smart.
Ve sende bir tip zeki

And I don't know for shure
Ve bilmiyorum
where this is going.
Bunun nereye gittiğini
Still I hope for more, and more.
Hala daha ve daha fazlasını umuyorum
'Cause who would know that you
Çünkü seni kim bilecekti?
would treat me like a boy,
Bana bir erkek gibi davranacaktı
and I treat you like a girl,
Ve ben sana bir kız gibi davrandım
in this funny little world.
Bu küçük komik dünyada

This funny little world
Bu küçük komik dünya

ceviren : znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder