12 Temmuz 2009 Pazar

KANYE WEST - HEARTLESS ÇEVİRİ


Kanye West - Heartless
Found at bee mp3 search engine

Heartless - Kalpsiz

In the night I hear 'em talk,
Gece, anlattıklarını duyuyorum
The coldest story ever told,
Şimdiye kadar anlatılan en soğuk hikayeyi
Somewhere far along this road
Bu yoldan çok uzakta biryerlerde
He lost his soul
Ruhunu kaybetmiş
To a woman so heartless...
Kalpsiz bir kadın için
How could you be so heartless... oh
Nasıl bu kadar kalpsiz olabildin
How could you be so heartless?
Nasıl bu kadar kalpsiz olabildin?

How could you be so,
Nasıl bu kadar,
Cold as the winter wind when it breeze yo
Soğuk olabildin kış rüzgarı gibi,
Just remember that you talking to me yo
Sadece şunu unutma benimle konuştuklarını
You need to watch the way you talking to me you know
Benimle konuşmayı beklemeye muhtaçsın biliyorsun
I mean after all the things that we been through
Yani herşeyden sonra bitmiştik
I mean after all the things we got into
Yani herşeyden sonra içerdeydik
And yo I know of some things that you ain't told me
Ve, birşeylerin benimle konuşmanı engellediğini biliyorum
And yo I did some things but that's the old me
Ve birşeyler yaptım ama o eski bendim
And now you wanna get me back
Ve şimdi beni geri istiyorsun
And you gon' show me
Ve beni göstereceksin
So you walk around like you don't know me
O zaman beni tanımıyor gibi etrafta dolanıyorsun
You got a new friend
Yeni bir arkadaşın var
Well I got homies
İyi benimde kankalarım var
But in the end it's still so lonely
Ama sonunda hala çok yalnız




How could you be so Dr. Evil
Nasıl Dr. Evil olabildin?
You're bringing out a side of me that I don't know
Beni bilmediğim bir yere bırakıyorsun
I decided we weren't gonna speak so why we up 3 a.m. on the phone
Fazla konuşmayacağımıza karar vermiştim öyleyse neden gece 3'te telefondayız?
Why does she be so mad at me for, homie I don't know she's hot and cold
Neden bana bu kadar kızgın, dostum soğuk mu sıcak mı bilmiyorum
I won't stop, won't mess my groove up cause I already know how this thing goes,
Durmayacağım, geleneğimi bozmayacağım çünkü bu şeyin nasıl ilerlediğini zaten biliyorum
You run and tell your friends that you're leavin' me
Benden ayrıldığını koş anlat arkadaşlarına
They say that they don't see what you see in me
Bende ne bulduğunu anlayamadıklarını söylüyorlar
You wait a couple months then you gon' see,
İki-üç ay bekle sonra göreceksin
You'll never find nobody better than me
Benden daha iyisini asla bulamazsın



Talkin', talkin', talkin', talk,
Konuş konuş konuş..
Baby lets just knock it off
Bebeğim hadi kapatalım
They don't know what we been through
Bize nolduğunu bilmiyorlar
They don't know 'bout me and you
Seni ve beni tanımıyorlar
So I got something new to see
Görmen için yeni birşeyim var
And you just gon' keep hatin' me
Ve sadace benden nefret etmeye devam edeceksin
And we just gon' be enemies
Ve sadece düşman olacağız
I know you can't believe
İnanamadığını biliyorum
I could just leave it wrong
Sadece yanlış terkedebildim
and you can't make it right
Ve sende doğrusunu yapamazsın
Im gon' take off tonight
Bu gece çıkıp gidiyorum
Into the night...
Gecenin içine..

ceviren : znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder