25 Ağustos 2009 Salı

ALEXANDER RYBAK -ABANDONED ÇEVİRİ



Alexander Rybak - Abandoned
Found at bee mp3 search engine



Sleepless in the night
Uykusuz gecelerde
I try to loose my faith in you
Sana olan güvenimi kaybetmeye çalışıyorum
Saying to myself:
Kendime diyorum ki
"You can't be the right one for me"
"Sen benim için doğru olan değilsin"

And now that you are gone
Ve şimdi sen giderken
I finaly get a taste of freedom
Sonunda özgürlüğün tadını alıyorum
Only problem is:
Tek problemse:
I don't really want to be free
Ben gerçekten özgür olmak istemiyorum

I don't wanna be abandoned
Terkedilmiş olmak istemiyorum
I don't want to curse your name
Adını lanetlemek istemiyorum
I don't wanna feel the sadness
Hüznü hissetmek istemiyorum
Pretending that I'm still the same
Hala aynıymış rolü yapmak

I don't want to burn your letters
Mektuplarını yakmak istemiyorum
I don't want to face the truth
Gerçekle yüzleşmek istemiyorum
I don't wanna be abandoned
Terk edilmiş olmak istemiyorum
I don't wanna waste my youth
Gençliğimi harcamak istemiyorum

You tried to suffocate with your pretends
Numaralarınla boğulmaya çalışıyorsun
And I believed in this shallow romance
Ve ben bu kısa öyküye inanmıştım
I ran for cover but I couldn't hide
Gizlenmek için kaçtım, ama gizlenemedim
And still you tried to get me to abide
Ve hala tahammül etmem için beni geri almaya çalışıyorsun

You scratched me like a perfumeadd
Bir parfüm gibi beni çıkardın
Erasing all the feelings that I had
Bendeki bütün hissleri siliyorsun
And all the time you faked this loneliness
Ve yalnızlık numarası yaptığın tüm bu zamanları
Cause you wouldn't see my twisted mess
Çünkü karışıklıktn çıktığımı görmek istemezdin

I don't wanna be abandoned
Terkedilmiş olmak istemiyorum
I don't want to curse your name
Adını lanetlemek istemiyorum
I don't wanna feel the sadness
Hüznü hissetmek istemiyorum
Pretending that I'm still the same
Hala aynıymış rolü yapmak

I don't want to burn your letters
Mektuplarını yakmak istemiyorum
I don't want to face the truth
Gerçekle yüzleşmek istemiyorum
I don't wanna be abandoned
Terk edilmiş olmak istemiyorum
I don't wanna waste my youth
Gençliğimi harcamak istemiyorum


ceviren : znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder