25 Ağustos 2009 Salı

YOU SHOULD KNOW - ÇEVİRİ



The Pirates feat. Enya, Shola Ama, Naila Boss & Ishani - You Really Should Know
Found at bee mp3 search engine






Last week when you were cruisin
Geçen hafta sen gezideyken
Your best friend moved to me, one again
En yakın arkadaşın bir kez daha benimleydi
I didn't want to tell you
Sana anlatmak istemedim
So I just kept it to myself
Yani sadece kendime sakladım

[Chorus]
You should really know
Gerçekten bilmelisin
I ain't playin you
Seninle oynamıyorum
Babe you gotta know
Bebeğim bilmen lazım
Cause your love is all im living for
Çünkü yaşamak için tek sebebim aşkın
And if you look into my eyes and you will know
Ve gözlerimin içine bakarsan anlarsın
Oh baby you should really know
Oh bebeğim gerçekten bilmelisin

(Background: Ya 3ayni, ya leel,
ya leili ya 3ayni, ya leel, ya 3eyni ya leel,
leely leely ya 3yuni x2)

I'm mad you think I hurt you
Seni üzdüğümü düşünmene deliriyorum
Cause your love means everything to me
Çünkü benim için aşkının anlamı herşey demektir
And I aint keepin secrets - no no
Ve ben sır saklamıyorum hayır hayır
I'm just keepin to myself
Sadece kendime saklıyorum

[Repeat Chorus]

[Bridge]
Do you think I want you to leave
Senden ayrılmak istediğimi mi düşünüyorsun?
When you mean so much to me
Benim için senin anlamın bu kadar çokken
But if you don't want to stay
Ama kalmak istemezsen
Then just let go of me
O zaman sadece beni gönder
We would be better off that way
Bundan daha iyisini yapacaktık
If you don't trust in me
Eğer bana güvenmiyorsan
An believe people say
Söylenenlere inanıyorsun
You're the only one I see
Gördüğüm tek şey sensin

[Naila Boss]
Boy you know that I got ya
Oğlum sana sahip olduğumu biliyorsun
Anything that you do boy you know I support ya - huh
Seni erkek yapan herşeyi, biliyorsun ,seviyorum
How could you think I would do this to you
Nasıl sana bunu yapacağımı düşünebildin?
I thought wifey would mean more to you
Sanmıştım ki eşin anlamı daha fazladır senin için
I aint trying to say I weren't there that day
O gün orda olmadığımı söylemeye çalışmıyorum
I'm just trying to say it didn't happen that way
Ben sadece bu şekilde olmadığını söylemeye çalışıyorum
Naila Boss the name is true, the game is true
Naila Boss isim gerçek, oyun doğru
You know I belong to you, come on
Biliyorsun ki,ben sana göreyim, hadi

But if your trying give ultimatums
Ama bana notları vermeye çalışırsan
Then this right here is the point that I make yeh
O zaman burdaki gerçek puan benim yaptığım, evet
Do you think I'd be your wife
Karın olacağımı düşünüyor musun?
Allezay, hot grade, i'm gonna be alright
Allezay, sıcak seviye, ben iyi olacağım
Trust, cause the love we shared was so wrong
Güven, çünkü paylaştığımız aşk çok yanlıştı
Shame, cause I felt it was so strong
Utan, çünkü çok garip hissettim
It's okay, make your moves
sorun yok, devam et
Cause I know you'll be back in a year or two
Çünkü bilyorum ki bir yada iki yıl sonra dönmüş olacaksın


ceviren : znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder