27 Temmuz 2013 Cumartesi

ARASH FT AYSEL - ALWAYS ÇEVİRİ



(Eurovision 2009 :: Azerbaijan)


ARASH-AYSEL ALWAYS [HER ZAMAN]


Always on my mind
Her zaman aklımda
Always in my heart
Her zaman kalbimde

I've been waiting for you night after night
Senin için gecelerce bekliyorum
Like a shadow staying close to the light
Bir gölgenin ışığa yakın olduğu gibi
Suddenly you stand beside me
Aniden sen yanımda belirdin
And I see a million burning stars
Ve bir milyon parlak yıldız görüyorum

You are always on my mind
Her zaman aklımdasın
Always in my heart
Her zaman kalbimdesin
And I can hear you call my name on a mountain high
Yüksek bir dağdan bana seslendiğini duyabiliyorum
Always on my mind
Her zaman aklımda
Always in my dreams
Her zaman rüyalarımda
I wanna hold you close with me
Seni bana yakın tutmak istiyorum
Always all the time
Her zaman daima


I believe I'm addicted to you
Sana bağımlı olduğuma inanıyorum
In your eyes I see dreams coming true
Gözlerinde, gerçek rüyalar görüyorum
Finally I have found you
Sonunda seni buldum
And now I will never let you go no
Ve şimdi asla gitmene izin vermiyeceğim , hayır

Always on my mind
Her zaman aklımda
Alway in my heart
Her zaman kalbimde
Always in my dreams
Her zaman rüyalarımda


ceviren:znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder