27 Temmuz 2013 Cumartesi

ENRIQUE IGLESIAS - ROAMER ÇEVİRİ




ROAMER
enrique iglesias


(roamer, roamer)
Hello, i'm coming at your town again
Selam tekrar senin kasabana geliyorum
How's about a night, how's about a flight supernova
Gece nasıl ,yıldızların kayışı nasıl
I know, i've been kinda hot and cold
Biliyorum, aşırı sıcak ve soğuktum
But you never go away, no matter what i say,
Ama hiç uzaklaşmadın, ne dediğimin önemi yok
In the mornings
Sabahları


My need is running low
Benim ihtiyacım yavaşça koşmak
I've been moving everywhere
Her yere gittim
Spreading out my wings, trying everything
Kanatlarımı açıyorum, her şeyi deniyorum
But that's over, cos when i'm on my own
Ama bu bitti, kendi içimdeyken
Waking up with someone new
Yeni biriyle uyanıyorum
And now i feel the same, i'm mixing up their name
Ve şimdi aynı şeyi hissediyorum, isimlerini karıştırıyorum
It's like a roamer
Tıpkı bi sürtük gibi

Goodbye, i'm going on the road again
Hoşçakal , tekrar yola çıkıyorum
But i'm bringing you along,
Ama seni de getiriyorum
In each and every song that we cover
Her biri ve söylediğimiz her şarkı
And i, i always wanna see your face
Ve ben ben hep yüzünü görmek isteyeceğim
Cos looking in your eyes, is where i see my life
Çünkü nereye bakarsam gözlerinin içini görüyorum
When i'm older
Ben yaşlanınca



Like a roamer, like a roamer
Sürtük gibi, sürtük gibi

Mississippi, tenessee
California ,lexico ,like a roamer
Russia, san fransico bay, to the uk,
Round the world in 80 days
80 günde dünyanın etrafında
Like a roamer
Sürtük gibi

When i go away, don't wanna go away
Ben giderken, gitmek istemiyorum
Don't wanna go away, don't wanna go away
Gitmek istemiyorum, gitmek istemiyorum
Don't wanna go away, don't wanna go away
Gitmek istemiyorum, gitmek istemiyorum


ceviren:znt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder